Nee, met je motortje mankeert niks.
Hij werkt nog, aangezien de vierde stand wel draait.
Heb hetzelfde probleem gehad met mijn G20.
Als je motorkap opent zie je links vooraan tegen de slotplaat het gedeelte van je chauffage .
Of makkelijker nog: zet hem op de stand waar de ventilatie wel nog werkt. En je kan niet meer missen. Je vind ongetwijfeld je chauffagemotor terug. Je hoort wel vanwaar het lawaai komt
Er zit daar een klein plaatje die vastzit met 2 schroefjes. Kleintjes. Ik dacht dat het met een potje van 8 was. Of nog kleiner zelfs. Er zit daar ook een fiche op terug.
Daaronder vind je wat elektrische weerstandjes terug. Als je wat van elektriciteit kent vind je daar nog gauw 4 baantjes terug. 1tje voor elke blaasstand.
Daar zitten elementjes die doorbranden als ze te warm krijgen. Met een ohmmeter vind je welke kapot zijn.
Zoals ik zei , ik heb hetzelfde voor gehad.
Door wat domme slordigheid waren een aantal bladeren , takjes en ander vuil de boel beginnen verstoppen. En tot voor de motor geraakt.
Eens je motor teveel moeite moet doen en warm begint te draaien zijn dit de eerste elementjes die doorbranden.
Als je dat onderdeeltje kan vervangen zal het opgelost zijn.
Of als je nog handiger bent, die componenten vervangen ,en dan ben je er zelfs met een paar eurootjes vanaf.
( let wel: je kan ze er niet insolderen. , dan zijn ze al opnieuw doorgebrand door de warmte van je soldeerbout. Dat heb ik ook moeten ondervinden
Suc6 ermee
Als je het niet vind, laat maar iets weten.
Ik heb je mijn gsm nummer per pm-ke gestuurd.
Greetz Macgyver.